poniedziałek, 24 czerwca 2013

NOWE ŻYCIE.....




Witajcie,
dziś dzielę się z Wami ogromną radością,
zostałam BABCIĄ :-)))))))))))))))))))
Mój wnuk , pierworodny wnuk, właśnie  przyszedł na świat
ku naszemu ogromnemu szczęściu.
Nie pochwalę się jego zdjęciem, ale uwierzcie że jest najpiękniejszy na świcie,
mama też czuje się dobrze i też jest najpiękniejsza na świecie ,
 a ja jestem zwariowaną babcią...., podobno babcie tak mają ;-))

Lala którą  tu pokazuję została zrobiona na cześć mojej synowej,
która była bardzo dzielną "ciężarówką":-))
Lala jest szara i zupełnie surowa, ale takie było życzenie przyszłej mamy.
Ja znając siebie bym ją mocno pokolorowała, ale teraz króluje wszechobecna szarość
i niech tak będzie.

Tą miłą wiadomością żegnam się z Wami na jakiś bliżej nie określony czas
będę spełniać się w nowej życiowej roli.
Bycie babcią to poważna sprawa.......a ja dopiero debiutuję ;-D

Wakacyjny buziak dla wszystkich tu wpadających,
Życzę Wam wszystkiego radosnego i miłych wakacji ,
babcia Bronia :-))))




7 komentarzy:

  1. Dużo szczęścia dla Maluszka, niech zdrowo rośnie, a synowej życzę oceanu cierpliwości i dobrej kondycji.
    Babciowanie to poważna rzecz, ale dasz radę!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Babciu Broniu jeszcze raz gratulacje i wszystkiego najlepszego dla nowej rodzinki.
    ... troszkę Ci zazdroszczę:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje chlopaczka, niech sie wam dobrze chowa.
    Figurka jest piekna, teraz musisz zrobic cos dla bobasa....

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Witam w klanie babć.
    Wiem jak to jest , jestem już 3xbabcią.
    Ale będę polemizować. Moje wnuczki są najładniejsze i najmadrzejsze :-). . A najważniejsze żeby dziecina była zdrowa i tego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo zdrowia dla Malucha i gratulacje dla Babci. Moja wnusia ma pół roczku i oszalałam na jej punkcie:) pozdrawiam babcia Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Twoje prace są piękne. Ciężarówka jest urocza. Czy istnieje szansa na zamówienie podobnej ale nie z brzuszkiem? Może w ramach wymianki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń