poniedziałek, 8 sierpnia 2011

60 LAT MINĘŁO JAK JEDEN DZIEŃ..

"Ja mam dwadzieścia lat,
ty masz dwadzieścia lat,
przed nami siódme niebo..."
A my właśnie mamy po dwadzieścia lat....ale do osiemdziesiątki ;-D ;-D ;-D

Nasza paczka wkracza w fazę sześćdziesiątek i ku naszej wielkiej radości
będzie imprezka za imprezką...:-D
Wczoraj fetowaliśmy drugiego już gościa z 6-ą z przodu
i powiem wam że wcale się tych szóstek nie boimy.
Wręcz przeciwnie, czym więcej tym lepiej, bo:
wesołe jest życie staruszków , zwłaszcza w takiej wesołej bandzie jak nasza.



Jubilat dostał od nas wielką pakę z ogromną wstążką i scrapem ze swoją podobizną.

A to już koniec imprezy i jak widać humory mocno dopisują....
Mnie co prawda tu nie ma ale zapewniam że śmiałam się tak samo mocno;-D
Pozdrawiam wszystkich i życzę wam wielu wspaniałych przyjaciół :-))))

11 komentarzy:

  1. Duża dawka humoru i urody w scrapie!
    Widać,że zabawa była udana:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego od paczki z Krakowa również z szóstym a co poniektórzy piątym krzyżykiem nas garbie. Ale trzeba być !!!
    Pozdrawiam z Krakowa
    Maro z szóstym na garbie

    OdpowiedzUsuń
  3. Co to za wynik 60 lat, w tym miesiącu moja babcia obchodzi 90, więc trzymajcie się małolaty, dużo zdrowia, dla wszystkich. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieć takich przyjaciół to wielkie szczęście.
    Ja na razie 55 ale już niedługo ... i fajnie jest!


    Bronka, dziękuję! Dzięki Tobie zaczęłam (na razie nieśmiało) ,,kolażować,,:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mam nadzieję że Wiecie o tym, iż prawdziwe życie zaczyna się po sześćdziesiątce???????
    Gratuluje życząc samych Radosnych dzionków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ucieka nam to życie, ucieka, a my gonimy, gonimy. Każdy wiek jest dobry i ma swoje zalety.I najważniejsze to mieć prawdziwych przyjaciół wokół siebie, wtedy to nawet "9" na przodzie nie straszna.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygladacie wspaniale ! Bawcie sie dobrze !!Zdrowka i radosci zycze!!!! Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Szóstka z przodu zwiastuje, że przed nami jeszcze jakieś 10 dobrych lat, zanim zacznie nam na dobre strzykać to i owo! Więc cieszyć się należy...

    OdpowiedzUsuń
  9. W imieniu wszystkich z 6. z przodu bardzo dziękuję za życzenia i miłe słowa :-)))

    A Dance M. szczególnie dziękuję za to
    że zaczęła "kolażować" i to podobno dzięki mnie,
    no cóż Danusiu - raczkujmy razem ;-D

    Pozdrawiam, dzięki że wpadacie :-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny pomysł na opakowanie prezentu, scrap ma w sobie radość i odrobinkę szaleństwa, zresztą widać, że tak naprawdę wcale nie wyrośliście ze swoich dwudziestu lat:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolaż i jakie piękne opakowanie ;-) fiufiu

    OdpowiedzUsuń