wtorek, 9 października 2012

TAKIE TAM MAŁE PRZERÓBKI




Scrapbooking to nie jest moja ukochana technika,
jestem już za leciwa, moja wyobraźnia  tego nie ogarnia.
Ale kocham dziewczyny które się tym parają,
uwielbiam ich wyobraźnię i pomysłowość.
Jeśli pozwalam sobie na "scrapa"  to raczej w  stylu tego z ważką,
w takim się odnajduję.



Tradycyjny jest dla mnie  trudny,
zbyt łatwo otrzeć się tu o kicz
a przede wszystkim trudno utrzymać w ryzach temat.
Ja wymiękam, zdecydowanie wolę kolaż ....
Właściwie kolaż całkowicie zawładną moim sercem :-))

Pozdrowienia dla mojej jedynej komentatorki,
Joasiu nie opuszczaj mnie bo zostanę biedną sierotką ;-DDD








3 komentarze:

  1. Krysiu! Czyżby ten apel był do mnie???
    Ależ ja uwielbiam Twoje kolaże, nawet jeśli nie skomentowałam jakiegoś!!! I dobrze, że się trzymasz kolażowania, bo bardzo fajnie Ci to wychodzi!
    Ja też na przykład najbardziej kocham swoje mandale, a scrapy mnie ostatnio nużą.
    A Twoje powyższe scrapy to i tak dla mnie kolaże:)
    Piękne kolaże:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kryś nie opuszczam, czasem po prostu nie wiem co napisać, chyba Ci tych kolarzy zwyczajnie po ludzku zazdroszczę. Patrzymy na świat innymi oczami innymi kolorami, przez pryzmat innych doświadczeń. Rób te kolaże bo to jest to czego szukałaś, wspaniale potrafisz wyrażać w ten sposób swoje emocje, są autentyczne takie szczere. Masz dar wybierania z całej masy materiałów tego co ważne, potrafisz to skomponować i nie tłumacz się ze swojego wieku, to Twój atut, przynajmniej w pracach, które robisz.
    Tak trzymaj.

    Nie wiem czy apel był skierowany do mnie czy do koleżanki powyżej.Nie ważne zresztą

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dziewczynki, ten apel to był żart.......
    ale fajnie że tak bardzo mnie wsparłyście,
    wielkie dzięki:-****************
    Obie jesteście nadzwyczaj uzdolnione plastycznie
    i tego ja Wam bardzo pozytywnie zazdroszczę.
    Buziaki i do miłego :-)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń