niedziela, 12 września 2010

NAJLEPSZE SĄ POWROTY :-))


Tyle czasu mnie tu nie było, że aż nie wiem od czego zacząć....
Dobre wiatry rzucały mnie trochę po świecie.
Miałam to szczęście by pozachwycać się Sycylią
i pobawić w głodną wrażeń turystkę.
Wrzesień obfituje w naszej rodzinie w familijne uroczystości.
Fetowaliśmy moją mamę i jej 80-kę
jak też naszą już 37-ą rocznicę ślubu.
Tyle się działo że rozłożę to na kilka postów.
Jasnobłękitna zaprosiła mnie do zabawy w "10 ulubionych"
Obiecuję że wszystko nadrobię, ale dopiero jak skończy się wysyp grzybów
bo teraz zbieram namiętnie w dzień a w nocy śnią mi się jak wystawiają
z mchu swoje cudne główki.
Pozdrawiam was jesiennie co wcale nie znaczy że smutno,
wręcz przeciwnie , pozdrawiam wesoło i życzę dużo słońca.

9 komentarzy:

  1. Witaj, cieszę się,że już jesteś, a do tego zadowolona. I teraz czekam na te moc wrażeń, które były Twoim udziałem.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj z powrotem!
    Wnioskuję, że wakacje były super;-)))
    Czekam niecierpliwie na relację.
    Pozdrawiam cieplutko z mojej słonecznej jesieni:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj bronko, zawitałam na twój blog z powodu pięknych prac decoupagu, w ktorym ja robię dopiero pierwsze kroki. Miałaś cudowne wakacje no i jaka piekna rocznica slubu ... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wakacji dopiero będę mieć za tydzień, ale czekam niecierpliwie na Twoi zdjęcia pięknych widoków Sycylijskich

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Bronko, miło, że jesteś ...
    Wakacji to ja nie miałam dlatego zazdroszczę (pozytywnie) tej pełnej wrażeń turystyki.
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy (u mnie 35-ta stuknie).
    Miłego niedzielnego popołudnia:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie, a już myślałam że o mnie zapomniałyście :-)))).
    Ja oczywiście oczyszczam grzybowe plony,
    czego zresztą nie cierpię i solennie sobie obiecuję że dość już tego grzybobrania,
    bo potem od pyty roboty mam.
    Ale jutro pewnie znów głupota zwycięży.....

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że już wróciłaś. Rocznica piękna. Życzę CI dużo miłości na następne lata z ukochanym mężem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka-Swietnie znow Cie ogladac i czytac !
    Pozdrawiam-psiankaDK-

    OdpowiedzUsuń
  9. Grzybki!!!! to jest to - wczoraj zebrałam 41 podgrzybków a dziś - pyszny sosik.... warto skrobać i czyścić dla takiej pychoty! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń