czwartek, 16 września 2010

A TERAZ O TYM CO LUBIĘ





Czyli 10 moich najulubieńszych, które każe mi zdradzić Jasnobłękitna.
Zapytałam córkę, co ja, jej matka lubię najbardziej,
bez chwili zastanowienia powiedziała: JEŚĆ

- trudno, trzeba się przyznać, czyli na pierwszym miejscu mamy jedzonko.

- lubię śpiewać, choć często fałszuję, ale na naszych towarzyskich imprezkach
rozkładamy śpiewniki i jedziemy na maxa.

- spacery nad rzeką, zwłaszcza te rodzinne

- lubię zwiedzać i poznawać nowe miejsca,
co wcale nie znaczy że lubię podróżować, bo to stresujące jest,
no ale trzeba się przemóc bo świat sam do nas nie przyjdzie.

- lubię fotografować, choć dopiero się tego uczę

- lubię ciszę pracowni, kiedy mogę spokojnie pomyśleć,
pogrzebać w swoich serwetkach i papierach, farbkach i pędzelkach

- lubię nasze babskie pogaduchy, czyli twórcze spotkania silnej grupy MAK

- lubię elektroniczne książki, bo pozwalają mi zapomnieć o tym,
że właśnie obieram ziemniaki lub prasuję koszulki.
Dobry lektor zabiera mnie w opisywany świat.

- lubię pagórkowate lasy pełne wrzosów i grzybów

- lubię swój komputer, bo bardzo ubarwił moje życie

- i piosenki Czesia Mozila.

Pewnie jest jeszcze mnóstwo rzeczy które lubię ,
ale najważniejsze jest to co kocham........
W tym poście pełnym zwierzeń chcę podziękować wszystkim
którzy tu zaglądają, zostawiają komentarze, czasem się tylko zaśmieją.
Ważne jest to że komunikujemy się ze sobą,
chociaż w większości się nie znamy, co nie znaczy że się nie potrzebujemy.
Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie :-))))))))))

A do zabawy zapraszam: Mamon, Kawiarnię Artystyczną , Groszki i Róże oraz NadiArt.

6 komentarzy:

  1. Przedtem jak tu byłam inne zdjęcie chyba było ... albo mnie się coś pomyliło .... ale chyba nie pomyliło!
    Ja też parę z tego co Ty lubisz lubię - na pewno jednak nie lubię jeść ...
    Oj, świetne wakacje miałaś. Ciekawie o nich napisałaś no i zdjęcia też ciekawe zrobiłaś.
    Pozdrawiam:)

    O!Nowy wystrój bloga ... dopiero teraz zauważyłam ... jakaś gapowata jestem ostatnio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ja tez lubie audiobuki no i jeść tez lubię a najbardziej czekoladę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bronko naprawdę miły spis ulubionych rzeczy. Ja też uwielbiam jeść. życzę sukcesów w fotorafowaniu i dalszej weny w robieniu wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, zaraz tam "każe"! Prosi! Uprzejmie, acz stanowczo!;P Podobają mi się Twoje "lubienia" i podoba mi się nowa, słoneczna odsłona bloga:)))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też wszystko to lubię, ale jedyne na co dzisiaj mam czas to dopisanie się do komentarza. Całuję mocno do usłyszenia zobaczenia po powrocie ze zwariowanego świata bzdurnych detali i takich tam... :)po 25 września

    OdpowiedzUsuń
  6. A zapomniałam napisać, że ta nowa odsłona Twojego bloga to w takiej Sycylijskiej tonacji, prawda? Dużo w niej słońca i pogody ducha i oczywiście ciepła, od razu poczułam się przytulona...

    OdpowiedzUsuń